Bărbaţii din România au devenit tot mai interesaţi de gospodărie şi, implicit, de igienizarea locuinţei, fiind înregistrată o creştere de 20% a cererii pentru produse de curăţenie în casă din partea lor, arată un raport al Bozo.ro, producător român de soluţii de igienizare şi împrospătare a casei, prezent pe piaţă din 1995. Per total, numărul de comenzi online pentru produse specifice de curăţenie a crescut cu 30% în contextul pandemiei, trend care se menţine, potrivit companieii Bozo, cu fabrica şi laborator de cercetare în Râmnicu Vâlcea.
Astfel, bărbaţii care achiziţionează produse de curăţenie au între 16 şi 65 ani, au cel puţin studii medii şi locuiesc în mediul urban, cei mai mulţi în Râmnicu Vâlcea, Piteşti, Bucureşti, Iaşi, Craiova şi Cluj-Napoca.
Cele mai comandate produse de curăţenie de către bărbaţi sunt detergenţi de rufe sau vase, soluţii de…