Compania brașoveană Carmolimp a investit peste 1,5 milioane de euro în dezvoltarea gamei de mici „Litălși” – un nou brand de mici românești. Produsul va fi lansat la evenimentul din New York, participând la „Romania Day” pe Broadway. Compania vizează și piața românească, construind cel mai puternic brand de mici. Evenimentul promovează cultura, obiceiurile și tradițiile românești. CarmOlimp este unul dintre cei mai importanți jucători din piața de HoReCa, activând în domeniu din 1993.
Citeste articol integral
Sursa & Foto Credit- “stirileolteniei.ro”
Știrile sunt preluate de la ziare din Iasi. Suntem un serviciu gratuit de indexare stiriilor. Informatiile si imaginile stirilor sunt exclusiv a ziarelor si site-urilor din care au fost preluate. iasiexpres.ro nu este raspunzator pentru continutul lor. Aceste știri au fost preluate în urma unui acord primit din partea publicațiilor..Daca doriti ca stirile dvs sa nu mai apara pe platforma noastra, contact: medialux85@gmail.com
Cititi Termeni si Conditii
Reclamatii & Reporturi Stiri
contact: medialux85@gmail.com