Reclamațiile pacienților din Craiova cresc, dar autoritățile locale susțin că nu necesită intervenții externe.
Din mai 2022, Autoritatea Locală Craiova a implementat un sistem de sesizări, prin intermediul unui număr de telefon și a unor formulare tipizate, destinat pacienților nemulțumiți de serviciile oferite de spitale. Până în noiembrie 2023, au fost înregistrate 43 de reclamații pentru Spitalul Clinic Municipal Filantropia, 15 pentru Spitalul Clinic de Neuropsihiatrie și 8 pentru Spitalul Clinic de Boli Infecțioase „Victor Babeș”.
Conform statisticilor oferite de municipalitate, cele mai frecvente probleme sesizate de pacienți includ comunicarea nesatisfăcătoare cu personalul medical și timpii de așteptare crescuți. Până în prezent, Primăria Craiova afirmă că niciuna dintre sesizări nu a cerut implicarea organelor de cercetare.
De asemenea, un raport al Ministerului Sănătății a arătat că 4,42% dintre doljeni au declarat că personalul medical le-a solicitat „atenții”. Aceasta cifră plasează județul Dolj la circa 0,5% deasupra mediei naționale. Printre județele cu cele mai bune rezultate se numără Clujul, cu doar 2,65% din pacienți raportând astfel de solicitări.
Reprezentanții municipalității continuă să încurajeze pacienții să utilizeze canalele de comunicare disponibile pentru a îmbunătăți serviciile medicale din Craiova.
Citeste tot articolul
Sursa & Foto Credit- “www.libertatea.ro”
contact: medialux85@gmail.com
Notă pentru publicații: Știrile sunt preluate automat din feed-ul Google News sau în urma unor acorduri scrise cu publicațiile. După cum observați, este specificată sursa, creditul foto și linkul către articolul integral. Dacă doriți ca articolele dumneavoastră să nu mai fie preluate, vă rugăm să ne contactați la adresa de e-mail de mai jos, și le vom întrerupe imediat.
Reclamatii & Reporturi Stiri
contact: medialux85@gmail.com
Cititi Termeni si Conditii
#Reclamat #Cel #Mai #Des #Pacienții #Spitalelelor #Din #Craiova #Niciun #Caz #Ajuns #Organele #Cercetare